Kampanjesider

Som digital design hos The&Partnership hadde jeg ansvar for å designe og utvikle kampanjesider for deres største kunde, Toyota. Som en designer med et høyt digitalt fokus passer det meg ypperlig. Under har jeg samlet mine beste kampanjesider.

Akkurat som denne siden er de alle laget i Webflow. I tilfelle du lurte.

Dobbel premiere — En øvelse i å leke med briefer

Denne siden startet litt som et eksperiment: Vi ville finne ut hvor lang utenfor komfortsonen kunden kunne pushes. Målet her var å se hvor gøy, eller klovnete, jeg kunne lage en kampanjeside. De skal tross alt inspirere og ikke være så blodseriøse.

Siden to bilmodeller hadde premiere så vi en mulighet til å få brukeren til å rett og slett se dobbelt. Musepekerene er egendesignede og doble og headingen er dobbel og beveger seg etter musepekeren.

Kunden ble storfornøyd og denne siden er senere blitt brukt som en mal på hvordan kampanjesider designes. Uten alt det doble selvfølgelig.

Se siden i levende live

Vinterdager —  Nostalgisk scrolling

Her var briefen litt mer som "gjør noe gøy". Kampanjen hadde overordnet en tegnet stil som vi satte i kontekst på kampanjeside. Bilene etterlikner polaroider og USP-er om Toyotas hybrider ble lagt inn som sjansjekort fra Monopol.

Hele siden er spredt utover et stuebord og hvis du åpner den i og skalerer vinduet litt kan du scrolls alle veier for å utforske.

Det er verdt å merke at denne siden har noen utfordringer om man ser på universell utforming.

Se siden i levende live

Håper du har en fin dag!

For ordens skyld, denne siden bruker Google Analytics.