Kampanjesider

Dobbel premiere hos Toyota

Toyota ønsket en kampanjeside for å kommunisere premieretilbud på to nye bilmodeller. Denne siden er en del av den øvrige kampanjen og det er her sirklene med rød og hvit ramme kom fra. Jeg la litt ekstra kreativitet i denne siden og designet et eget sett med musepekere for å gjøre det ekstra gjennomført.

For å holde på brukerne har jeg laget en ekstra høy header som pirrer nysgjerrigheten med bildet. Videre ned på siden har jeg implementert et bildegalleri fremfor å kun ha ett bilde. Håpet er at det skaper en liten emosjonell kobling med brukeren når hen sveiper gjennom inspirerende bilder.

Målet med siden er å tydelig kommunisere egenskaper og pris. Noe jeg, og kunden, absolutt synes den gjør.

Teknologi: Prototyping i Figma, prosjektstyring med Monday og utvikling i Webflow.

Vinterdager hos Toyota

Til denne kampanjen lot vi oss inspirere av brettspill og vinterlandskap. En av mine kollegaer tegnet bilmodellene og det koselige landskapet rundt. Disse tok vi videre og til  egne kort som forklarte mer om modellene. I tillegg designet jeg forklarings-kort. Kortene ivaretok kundens ønske om å opplyse om hybridteknologiens egenskaper.

Kortene ble lagt utover et stuebord og brukeren kan scrolle rundt for å lese. Alle kortene med biler leder videre til Toyotas nettbutikk. For å gi brukeren en wow-følelse valgte jeg å ikke designe en tradisjonell nettside. Dette var et valg kunden heldigvis støttet opp om slik at idéen kunne realiseres!

Mål: Vise frem vinteregenskapene til Toyotas hybridbilder og inspirere til kjøp.

Teknologi: Desing og utvikling i Webflow, design i Illustrator og prosjektstyring i Monday.

Åpne siden i en ny fane