Dobbel premiere

Noe av det mest spennende jeg gjorde hos The&Partneship var å lage kampanjesider for Toyota. Her har jeg fått være visuell designer og videreutviklet et kampanjeuttrykk til en fungerende og selgende nettside.

Sidenote: Denne casen er ikke helt optimal på mobil så jeg vil anbefalte å bruke en mac til å se på akkurat denne.

Til dobbel premiere skulle den (da) splitter nye RAV4 plug-in hybrid og en oppdatert Yaris lanseres. Naturlig nok ble konseptet da at alt var... dobbelt.

Dette fikk jeg i oppgave å oversette til en kampanjeside som "skal være lekker" (direkte sitat fra briefen her).

De små detaljene

Er alltid viktige og denne siden er ikke et unntak. I tillegg til å ha en del animasjon har vi på denne siden byttet musepekeren med en dobbel. Både vanlig pil og hånden selvfølgelig. Vi kan jo ikke ha dårlig ux.

Denne siden ble tatt veldig godt i mot av kunden og har senere fungert som en slags mal på hvordan kampanjesider bygges.

Hvis du vil se flere av detaljene finner du den ferdige siden her. (Merk at kampanjen er ferdig så tilbudene gjelder selvfølgelig ikke lenger)

Se siden i levende live

Mer snacks her. For ordens skyld, denne siden bruker Google Analytics.

Håper du har en fin dag!